úterý 12. února 2008

Můj update na 10.5.2 - Update

Tak jsem včera spustil software update a pustil se do toho. Balíček se stáhl a potom začala instalace. Bohužel se to celé seklo na akci "patching files" zmáčkl jsem jablíčko a Q a naběhla modrá obrazovka. Chvíli se mi tam točila taková ta ikonka, pak přestala a zase začala, to se stále opakovalo. Šel jsem spát. Ráno, stejná modrá obrazovka jako večer. Tvrdý restart. Počítač nabíhal a potom se sám znovu restartoval - z toho soudím, že proběhl update.
První spuštěné bylo tak 2x delší než minule. Systém se hlásí jako 10.5.2 - sláva. Chování systému je krutě pomalé a líné. Musel jsem něco upravit v Pages a jen kliknutí do tabulky trvalo ukrutně dlouho. Nyní se systém už rozdýchává, zvládá zapnuté tři programy. :D
Jdu provést ještě opravu práv a graphics update.
Poté podám zprávu.

Update: Instalace druhého balíku proběhla korektně, systém sice nabíhal o kapku déle, ale už je stejně živý jako před tím. Hurá. Ovšem update sebou nenese jen klady, pokud používáte aplikaci FontExplorer můžete mít problémy se zamrzáním Docku. Řešením je v Docku nastavit zobrazení Stacks na List.

Ještě opravím práva a vzhůru do dalšího doufám dlouhého uptimu.

4 komentáře:

benderkiller řekl(a)...

No i to se stane...me vse probehlo OK. Nastesti takze to nebude asi chyba updatu. :)

Unknown řekl(a)...

Stahni si z webu Apple combo update a přeinstaluj to. Mohlo se stát, že máš něco poškozenýho...

Johny řekl(a)...

To mam v planu, ale nyni na to nemam net. :( Az ve ctvrtek.

Unknown řekl(a)...

tohle se mi stalo pri novy instalaci leoparda, update byl uplne v pohode :)