čtvrtek 14. února 2008

Článek v časopise Computer :D

Odebírám časopis Computer, aby jsem se dozvěděl co se vlastně všechno děje ve světě techniky a najednou mě ve včerejším čísle bací článek o Apple od redaktora Dušana Šimonoviče. Říkám si, tak co hezkého napsali o Applu? Vůbec nic. Celý článek na normálního uživatele Winowsů udělal takový dojem, že Apple je vlastně arogantní společnost, která má průměrné produkty. Nechci tu psát přímé výtažky z článku, ale stálo to za to. Docela jsem se pobavil. Založil jsem po krátké době na toto téma diskuzi na mujmac.cz. Hádejte kdo se tam objevil? Sám pan Šimonovič, který se tam začal obhajovat. Takže po delší odmlce Radka Hulána tu máme dalšího člověka. No jsem zvědavý jestli se po tom všem tento redaktor pustí do článku o Applu. Myslím si, že člověk, který o tom nic neví nemůže nic takového psát. Svědčí o tom celý článek ve kterém je toho více fiktivního než pravdivého. Pro ty co toužej o přečtení, tak si časopis kupte. jeho cena je sice 99Kč, ale za to pobavení to stojí.

3 komentáře:

bobbin řekl(a)...

Bohužel, článek jsem neviděl a nečetl, ale pokud je pravdou to, co říkáš, tak se na to dá říci jen jediné:
"Čí chleba jíš, toho píseň zpívej."

benderkiller řekl(a)...

Je to asi tak...ale když se jim to nelíbí tak ať o tom raději nepíšou..:)

Anonymní řekl(a)...

B!LD (agin@wo.cz) : Tento článek jsem četl, teda..... měl jsem příležitost se s ním seznámit :).
Můj osobní názor : stejně jako RH zvyšuje návštěvnost svého blogu, protřednictvím Vás, tak i upadající periodikum profituje na rostoucí popularitě produktů Apple. Časopis COMPUTER už dávno není doménou IT odborníků, ale spadá do roviny bulvárních plátků, které se sníží k těmto praktikám. Ale přiznejme si, že je věcí šéfredaktora a redakční rady, co "pustí" do tisku, takže to není chyba Dušana Šimonoviče, ale s ním i celého COMPUTER-u.