úterý 29. ledna 2008

Podcast(ík): Jak obejít ITunes Store

Odkaz najdete v pravém sloupci. Omlouváme se za kvalitu zvuku, příště to bude lepší.

Stačí zapnout iTunes Store, ale dole vybrat USA. V pravo nahoře je Quick Links a v něm záložka Redeem-tak na tu klikněte. Zde napište PP9WFW3LJRTM a stiskněte Redeem. Následně to napíše chybu, ale buďte v klidu stiskněte Cancel. Vrátíte se na titulní stranu a nahoře můžete dát Sign In. Souhlaste s pravidly a v druhém kroku vyplňte všechny údaje. Ve třteím kroku vám poradím jako postcode použijte například 941** ( za hvězdičku doplňte jakékoliv číslo) což jsou postcody pro San Francisco.Město tedy San Francisco a ulici si vymyslete. (State CA-California, City - San Francisco) Ve výběru kreditek zaškrtněte None a registrace je hotová.

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pleas, a to none credit card ja to tu nevidim mam vyber len z 5 kariek, diky za odpoved

Johny řekl(a)...

Vyzkousej vickrat, 100% to jde. :)

JohnyT
jablicka.com

Anonymní řekl(a)...

Tak inaksie to same okno je
pod Win2k itunes 7.3.2.6
i pod MacOS X 10.4.11 itunes 7.6

ja tam zadne none nevidim ked vyplnit vzdy to napise autorizaci kreditky

http://img76.imageshack.us/my.php?image=ituneseb9.jpg

wibi.

Johny řekl(a)...

Tak mi napis jake udaje tam chces mit a ja ti to udelam.

Anonymní řekl(a)...

email wibi@post.cz
pass 123456789 , predpokladam ze pojde zmenit

Question: applebook
Answer: ibook
Month: November
Day : 1

wibi.

Johny řekl(a)...

hotovo

Anonymní řekl(a)...

ok dekuji

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, taky jsem zkoušel tvůj návod na itunes, ale platbu None tam prostě nemám... Nemohl by jsi mi taky udělat účet, prosím? :)Kdyžtak icq 79049939

Anonymní řekl(a)...

Ahoj.. Zkoušel jsem tvůj návod na iTunes,ale bohužel ve výběru karet jsem nenašel položku NONE.. Byl bys tak hodnej a pomohl bys mi vytvořit účet na iTunes?? Když tak moje ICQ je 349054760.. Díky..

Anonymní řekl(a)...

Bohužel, již to nejde. Zkuste tohle: http://tinyurl.com/4jg5yy

Daniel řekl(a)...

prosim te johny mohl bys my udelat taky registraci budu ti poc vděčnej sem rad ze to aspon nekdo umí napis my na
email : daness42@email.cz
jinak moc dík